مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 16:002021-03-08اجتماعي

 پیشرفت 85 درصدی پروژه خط دو قطار شهری کرج


شهردار کرج از  پیشرفت 85 درصدی پروژه خط دو مترو این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر کمالی زاده عصر دوشنبه در جریان بازدید از خط دو قطار شهری کرج که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه بود، اظهار کرد: پروژه مترو کرج جزو یکی از اولویت های اول پروژه های عمرانی شهر کرج محسوب می شود و از زمان انتصاب استاندار البرز کار به صورت جهادی و شبانه روزی آغاز شد.

وی بیان کرد: بخشی از اوراقی که در سنوات قبلی بلوکه و جذب نشده بود با تعارضی که بین کارفرما و شرکت سابیر شد، باعث شد این شرکت به این پروژه ورود کرد.

شهردار کرج تصریح کرد: پروژه ای که تقریباً تعطیل بود تا نزدیک یک هزار نفر کارگر در آن مشغول فعالیت بودند و اکنون 800 نفر کارگر، مهندس و تکنسین در خط 2 قطار شهری کرج مشغول کار هستند و یکی از پروژه های راهبردی در سطح استان است.

وی خاطر نشان کرد: از سال 84 تا 97 این پروژه 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و از سال 97 تا کنون 30 تا 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کمالی زاده گفت: با تلاش مجموعه شرکت سابیر، اکنون پیشرفت فیزیکی پروژه به بالای 85 درصد رسیده است.

وی اظهار کرد: حدود یک هزار و 250 میلیارد تومان بحث اوراق تبصره (و) و منابع داخل شهر را در قالب نقد و تهاتر به این پروژه تزریق کردیم و امیداوریم 31 فروردین شرکت سابیر به تعهد خود عمل کند و قب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 پیشرفت 85 درصدی پروژه خط دو قطار شهری کرج

 پیشرفت 85 درصدی پروژه خط دو قطار شهری کرج